از آخر مجلس شهدا را چیدند

وب سایت شخصی محمدرضا عفراوی

از آخر مجلس شهدا را چیدند

وب سایت شخصی محمدرضا عفراوی

Finally, each story has been translated into English

پیوندها

شعر فاطمی (مارو از دعای خیرتان بی نسیب نکنید)

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۵۱ ب.ظ | محمد رضا عفراوی | ۰ نظر



با سینه ی شکسته علی را صدا مکن

اینگونه پیش من کفنت را سوا مکن

هفتاد و پنج روز، زمن رو گرفته ای

امروز را بیا و از این کارها مکن

من رو زدم تو خنده به تابوت می کنی؟!

اینگونه با دلی که شکسته است تا مکن

پیراهن اضافه نداری عوض کنی

پس بر لباس خونی خود اعتنا مکن

از این طرف به آن طرف خانه پیش من

پیراهن حسین مرا جا به جا مکن

من بیشتر به فکر توام درد می کشی

پس زودتر برو، برو فکر مرا مکن

هر قدر هم که باز بگویم نرو بمان

بی فایده است پس برو و پا به پا مکن

اصلا بیا بدون خداحافظی برو

حتّی برای ماندن من هم دعا مکن

علی اکبر لطیفیان

  • محمد رضا عفراوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی