از آخر مجلس شهدا را چیدند

وب سایت شخصی محمدرضا عفراوی

از آخر مجلس شهدا را چیدند

وب سایت شخصی محمدرضا عفراوی

Finally, each story has been translated into English

پیوندها

در د دل

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۱۸ ب.ظ | محمد رضا عفراوی | ۰ نظر

قالَ الاِمامُ الْباقِرُ(علیه السلام): عالِمٌ یُنتَفَعُ بِعِلمِهِ اَفضَلُ مِن سَبعینَ اَلفٍ عابِدٍ؛

دانشمندی که از علمش سود برند،از هفتاد هزار عابد بهتر است.(بحارالانوار،ج75)

سلام این شخصیت پدر بزرگ من که در تاریخ 1392/12/11به رحمت خدا رفت ایشون یکی از مجاهدین و طلبه های مخلص در گاه باری تعالی بودن روحش شاد (رحمه الله من قرع فاتحه مع صلوات )

نگاره: ‏انا لله و انا الیه راجعون
ارتحل الی رحمه الله السید حاج سید هاشم الغرابی 
جدی والد والدتی رحمته الله علیه
کان هذا السید رجل دین و مجاهد فی سبیل الله به امواله و شبابه و کبره و حتی شیبته 
کان من الجاهدین فی لبنان و کان فی ایران یسعی فی حل مشاکل جمیع اطیاف بلا اجر
کان جدا حنین 
و والله لم یشهد حتی احدا حتی فردا واحدا ان یراه فی حاله عصبیه و تری و تجد احدا یکن من السید جلیل غضبا الا من اراده بغیر حکم الله
و.....
و ارجو سماحه اذا کان خلل فی بیان و لغتی‏

  • محمد رضا عفراوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی