از آخر مجلس شهدا را چیدند

وب سایت شخصی محمدرضا عفراوی

از آخر مجلس شهدا را چیدند

وب سایت شخصی محمدرضا عفراوی

Finally, each story has been translated into English

پیوندها

فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین را تسلیت عرض مینمایم

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۲۶ ق.ظ | محمد رضا عفراوی | ۱ نظر

 منم پا برهنه تر شاید، حس کنم باز جمکرانت را
حس کنم می روم به کرب و بلا، حس کنم دست مهربانت را

مادرم از شما برایم گفت:از حسینی که باغبان شماست
او که با خونش آبیاری کرد ، ریشه های یقین جانت را

عشق یعنی دو روی یک سکه ، انتظار شما و عشق حسین
جمکران بوی کربلا دارد ، کربلا بوی آستانت را

کاش می شد که باشم آن جمعه ، لحظه ای که تو سبز می آیی
لحظه ای که به دوش خواهی داشت ، بیرق سرخ باغبانت را...


  • محمد رضا عفراوی

نظرات  (۱)

سلام.

فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان را تسلیت عرض میکنم.

"کفن است، یک کفن از هفتاد و دو کفن در دست امام باقی مانده بود که امام به سمت من آمد و آن را به دست من داد و گفت : این هم برای تو..."

به روزم

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی